۴ اسفند ۱۳۹۹، ۲۰:۳۵

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج:

معتادان متجاهر عامل ناامنی پارک‌های کرج شده‌اند

معتادان متجاهر عامل ناامنی پارک‌های کرج شده‌اند

کرج - رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج گفت: معتادان متجاهر در پارک‌های این شهر مستقر هستند و باعث ایجاد ناامنی شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرج‌الله ایلیات عصر دوشنبه در نشست رسمی شورای اسلامی شهرستان کرج که با حضور فرمانده انتظامی استان البرز صورت گرفت، اظهار کرد: ناامن بودن پارک‌ها یکی از مشکلات کلان‌شهر کرج است، این امر به خاطر وجود افراد متجاهری است که مکانی برای خواب ندارند یا مایل نیستند به گرمخانه‌ها بروند.

وی بیان کرد: این افراد در پارک‌ها مستقر شدند و باعث ایجاد ناامنی در پارک‌ها شده‌اند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و املاک شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در بازدیدی که از پارک شهروند منطقه حصارک داشتیم به دلیل وجود افراد متجاهر مردم جرأت استفاده از این پارک را ندارند.

وی با اشاره به ناامنی منطقه شهید ایرانی حصارک خاطرنشان کرد: در گذشته با اجرای طرحی ۲ هزار زمین در این منطقه آزادسازی شد، در حال حاضر نزدیک ۳۰ هکتار از زمین‌ها را شهرداری برای احداث پارک و کاربری بهداشتی، درمانی، آموزشی و ورزشی تملک کرد که در برنامه‌های ساخت سال آینده این امر محقق می‌شود.

ایلیات گفت: منطقه دوباره به وضعیت نامناسب و ناامن تبدیل شده است. میلیاردها تومان هزینه صرف احداث پارک‌ها می‌شود اما مردم امنیت لازم را ندارند و این امر برای خانواده‌ها خطرناک است.

وی متذکر شد: این امر به صورت ویژه توسط نیروی انتظامی استان پیگیری شود، چراکه مردم همواره این درخواست را از مجموعه مدیریت شهری داشتند.

کد خبر 5153941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مج IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۶
      2 0
      اگه وجودشو دارین جلوشونو بگیرین معلومه امارشو دارین پس علا برکت الله
    • داریوش IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      1 0
      والله یک سری هم به پارک شهدای فردیس بزنید بد نیست از یک طرف تجارت و استعمال انواع مواد مخدر آشکارا و از طرفی هر کسی یک سگ بدست در حال گردش بدترین محیط برای کودکان من اصلا مخالف سگ و سگ گردانی نیستم ولی معتقدم باید یک جایگاه در اختیارشان باشد فقط همانجا باشند نه اینکه هر کی سگ داشت بازداشتش کنید